Ons engagement

Comm2B is een ondernemende partner voor uw communicatie. Waar het ons om gaat? Betrouwbaarheid, discretie én resultaat. Voor ons is een woord een woord. Een afspraak komen we na binnen de afgesproken timing. Als uw bedrijf last minute nog een opdracht heeft, springen we er gretig op in en zoeken we naar een oplossing. Daarbij gaan we steeds discreet te werk. Ook in moeilijke of vertrouwelijke dossiers, kan u op ons rekenen en zoeken we naar de gepaste communicatie voor elke boodschap. Uiteindelijk draait het om het resultaat. De focus in ons advies en onze projecten is geen woorden, maar  daden. Dat is onze toegevoegde waarde.

Bekijk onze presentatievideo

Björn Crul

Björn had al op jonge leeftijd de journalistieke microbe te pakken. Op 12-jarige leeftijd was hij het brein achter een eerste schoolkrantje. Op de middelbare school, aan het Sint-Lodewijkscollege in Brugge, kreeg hij de smaak echt te pakken en werd ook het organiseren van events met het praesidium een hobby. In die tijd begon hij ook als freelance journalist te werken. Na zijn bachelor opleiding tot leerkracht werd de journalistiek een voltijds beroep. Björn werkte voor Roularta, Focus-WTV, de VUM (nu Mediahuis) en de VRT-nieuwdienst. Later was hij vijf jaar lang directeur communicatie & events van Voka, het Vlaams netwerk van ondernemingen. Intussen heeft hij dus zo’n 30 jaar ervaring in journalistiek, communicatiemanagement, mediarelaties en interne communicatie. Sinds 2012 stelt Björn die ervaring ter beschikking van bedrijven, organisaties en overheden met Comm2B.

Roeland Van Den Driessche

Roeland studeerde geschiedenis aan de UGent. In zijn studentenperiode schreef hij voor het studentenblad Schamper en was hij jarenlang voorzitter van de Brugse jeugdraad. Als pleitbezorger van de Brugse jeugd kroop hij regelmatig in zijn pen. Talrijke adviezen naar het Brugse stadbestuur of een spits persbericht komen uit zijn hand. Jarenlang was hij de man achter het communicatieproject ‘Brugge Leeft’ en coördineerde hij Brugge Studentenstad. Met originele acties spijkerde hij het imago van Brugge bij en had hij nauwe contacten met de pers om een boodschap duidelijk te maken. In zijn vrije tijd combineert Roeland zijn prille vaderschap met de organisatie van het jongerenfestival Burgrock en de Guldensporenviering in zijn geboortestad, maar vindt hij ook geregeld nog de tijd om zijn loopschoenen aan te trekken. In 2018 maakte hij de overstap naar Comm2B om het bedrijf verder uit te bouwen en een fris elan te geven.