Bij het realiseren van een event zijn er verschillende disciplines vereist waar de juiste expertise voor nodig is. Voor de samenstelling van het inhoudelijk scenario van het event dat we voor Larcier Group organiseerden werkten we voor het eerst samen met Comm2B. Ze begrepen meteen waar onze klant naar toe wou en distilleerden de juiste highlights om tot een een inhoudelijk sterk verhaal te komen. Deze efficiënte aanpak resulteerde in een win-win voor alle partijen. Tijdens het event nam Comm2B ook de regie voor z’n rekening. Aansluitend werden interviews afgenomen en kwam de media-ervaring van Comm2B handig van pas.

Wim De Craene, zaakvoerder Flexivent

“Comm2B heeft een grote expertise in alles wat met telecom en digitale transformatie te maken heeft. Dit maakt dat we heel vlot en snel konden samenwerken. Comm2B weet snel tot de essentie van een verhaal te komen en dat ook nog eens mooi op te bouwen. Ze staan open voor feedback en willen steeds een product van hoge kwaliteit leveren, zelfs tegen een scherpe deadline. In de toekomst zullen we zeker nog beroep doen op de diensten van Comm2B.”

Pascale Heesterbeek, Lead Manager Strategy, Communication & Change Management Proximus

“Comm2B weet de verhalen van onze klanten op de juiste manier te brengen. Dankzij hun diverse aanpak en brede blik voelen ze perfect aan welke boodschap belangrijk is. Het levert referenties op waar we graag mee uitpakken. Hun ervaring en uitgebreide netwerk maakt in een campagne echt het verschil en daarom hebben we beslist om de samenwerking uit te breiden.”

Guy Slagmulder, CEO Ardovlam

“Via Voka kwamen we met Comm2B in contact. We hebben hen ingeschakeld om het jaarlijkse VLHORA-congres te organiseren en het bijhorende magazine samen te stellen. Ondanks de krappe deadline, hebben ze een professioneel resultaat neergezet. Het duo is flexibel en pragmatisch ingesteld en komt stipt de gemaakte afspraken na.”

Eric Vermeylen, secretaris-generaal VLHORA

“Voor de opmaak en de verspreiding van onze persberichten werken we al enkele jaren met Comm2B samen. Ze bijten zich vast in een dossier en halen er de essentie uit. Dankzij hun professionele, maar ook snelle aanpak slaagden ze er in om onze nieuwtjes in de media te krijgen. Dat werd de motor van ons succes. Comm2B legt de brug naar de media en de buitenwereld.”

Jan Desmet, meester-kaasmaker van De Kazerij

“In Comm2B vonden wij een geschikte partner met een combinatie van kennis van zaken én aanpak. Ze vertrekken vanuit de inhoud en voelen snel aan welke manier van communiceren het beste past bij de spirit van je bedrijf. Hun meerwaarde was bovenal om onze vele boodschappen op een doordachte manier over te brengen in een krachtige reeks videoreportages.”

Lut Van Renterghem, marketing & communications manager Gimv

Overtuigd? Of nog niet helemaal? 

Contacteer ons