Onze website gebruikt cookies om je surfervaring te verbeteren. Om deze website optimaal te gebruiken vragen we je om akkoord te gaan met ons gebruik van cookies.

Ik ga akkoord met de cookies liever niet.

Umisol - Group M.A.M.

Pers Contentcreatie Contentmanagement

Steeds meer bedrijven vinden in passieve koeling een oplossing voor de klimaatuitdaging. Umisol, een Belgische producent van zonwerende en isolerende raamfolie kan dan een partner zijn om de ecologische voetafdruk te verlagen. Het bedrijf klopte voor de externe communictie aan bij Comm2B. Verschillende off- en online communicatiekanalen werden gebruikt. En ook nieuwe doelgroepen werden aangesproken. 

Katrien Michiels, Umisol: "Allereerst zette Comm2B de website inhoudelijk op punt, zodat geïnteresseerde bedrijven en particulieren meteen de gewenste informatie online terugvinden. Ze vertrokken hierbij steeds vanuit belangrijke inzichten in onze potentiële klanten. Hun brede blik op de onderneming leidde tot goede teksten die een meerwaarde vormen voor onze nieuwe website, waardoor we nog beter vindbaar zijn in zoekmachines en nieuwe klanten kunnen aantrekken."

Comm2B schreef ook enkele krachtige persberichten, onder meer over nieuwe investeringen en belangrijke samenwerkingen. "Ze kunnen kort op de bal spelen, de juiste contacten leggen en slagen er zo in om er een waar succesverhaal van te maken. Zo kregen we de gewenste media-aandacht, zowel in de vakpers als in de nationale media."

Ook voor de opening van de nieuwe productiefaciliteit deed Umisol beroep op Comm2B. "Bij de organisatie van de persconferentie kwam de professionele expertise van Björn en Roeland erg goed van pas. Het event kreeg heel wat aandacht in de media. De meerwaarde van Comm2B is echt wel hun ondernemersvisie. Ze denken steeds in functie van het gewenste resultaat. Hun manier van aanpak is gestructureerd, steeds met het oog op kwaliteit en binnen de afgesproken deadlines. Dankzij hun uitgebreide expertise kunnen wij voortaan klanten en stakeholders op een efficiënte manier aanspreken met de juiste inhoudelijke boodschap en tone of voice", aldus Katrien Michiels van Umisol. 

Ontdek hier meer verhalen van tevreden klanten.