Comm2B gespecialiseerd in marketing communicatie en brand journalism

Referenties Comm2B

Reportage launch nieuwe app KBC

Voor KBC en Deloitte Digital maakten we een video over de nieuwe KBC App. De launch van deze app gebeurde tijdens de Superprestige veldrit in Diegem, waar de aanwezigen voor het eerst konden proeven van deze nieuwe beleving.

Aankondiging fusie Boucherie-Borghi

Het Roeselaarse familiebedrijf Boucherie is een wereldspeler in machines voor de productie van tandenborstels. In 2014 fuseerde Boucherie met zijn Italiaanse sectorgenoot Borghi. Comm2B adviseerde het bedrijf over de globale communicatiestrategie tijdens het fusietraject en over de media-aanpak. Dat resulteerde ondermeer in een paginagroot artikel in De Tijd.

Animated video Luminus BTW-verlaging

Energieleverancier Luminus wil zijn klanten informeren met korte, informatieve video’s. Die verschijnen zowel op de website als op de sociale media van het bedrijf. Ten tijde van de BTW-verlaging maakten we deze animated video om de impact ervan uit te leggen.

Sterk getuigenis over psychiatrische bijstand

Het Ieperse H. Hart Ziekenhuis en het Netwerk Accolade vonden een cliënte bereid om te getuigen over de psychiatrische begeleiding die ze kreeg om van haar alcoholverslaving af te geraken. Dit zeer sterke getuigenis bundelden we in een korte videoreportage.

Magazine Havenzaken voor DLA Piper

Advocatenkantoor DLA Piper heeft een Havencel, die zich specialiseert in de juridische ondersteuning van havengebonden en havengerelateerde bedrijven. Om deze activiteiten ruimer bekend te maken en het thought leadership van DLA Piper te versterken, creërden we het corporate magazine ‘Havenzaken’.

Reeks Z-Family Business (KanaalZ)

We maken jaarlijks diverse thema-programma’s voor KanaalZ. In de reeks Z-Family Business (2015) werd tien weken lang een ander facet van familiebedrijven belicht aan de hand van verhalen van familiaal geleide ondernemingen en experts.

Compilatievideo Deloitte Innovation Centre

Via het Deloitte Innovation Centre zet het consultancybedrijf sterk in op de ondersteuning van start-ups en hoogtechnologische Belgische bedrijven. Comm2B realiseerde een reeks video’s om deze werking voor te stellen en start-ups in de kijker te stellen.

Flandrien Kaas in het VTM Nieuws

Flandrien Kaas is een nieuw project van het Wervikse bedrijf Triporteur. Wij verzorgen de perscommunicatie rond Flandrien Kaas. De bekroning van deze kaas op de World Cheese Awards in Londen haalde het VTM Nieuws.

Content strategie IFB met o.a. magazine Familiebedrijf.be

Het Instituut voor het Familiebedrijf is hét kenniscentrum bij uitstek voor familiebedrijven in Vlaanderen. Comm2B adviseerde IFB om in een strategie van content marketing te stappen en veel sterker in te zetten op verhalen van familiebedrijven om zijn knowhow over te brengen. Dat resulteerde ondermeer in het magazine familiebedrijf.be.

Presentatie start-up project BRYO

Via het project BRYO wil ondernemersorganisatie Voka jongeren aantrekken tot het ondernemerschap en startende bedrijven beter voorbereiden. Na vijf jaar werken, maakten we deze overzichtsvideo die BRYO en de resultaten van het innovatieve project voorstelt aan een internationaal publiek.

Magazine Vandelanotte News

Het kantoor ‘Vandelanotte, more than accountants’ deed een beroep op ons om zijn nieuwsbrief een nieuw elan te geven. De introductie van een nieuw format met een klantencase en thematische edities zorgt voor een aantrekkelijker blad en een betere leestrouw.

Sitemap - Privacy Website door Website door 2design bvba